Header Ads

header ad

ΝΙΝΑ ΛΟΤΣΑΡΗ: Με μια επιστολή επιβεβαιώνει το χωρισμό της


Μέσω μιας επιστολής έλυσε τη σιωπή της η Νίνα Λοτσάρη και ξεκαθάρισε τη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο γάμος της. 
Με μια επιστολή επιβεβαιώνει το χωρισμό της
“Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στην δημοσιότητα για τις εξελίξεις της προσωπικής μου ζωής και αναφερόμενοι στο όνομά μου θα σας ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων εφόσον ξανά αναφερθείτε στην σχέση μου με τον εν διαστάσει σύζυγό μου Κωνσταντίνο Σκορδάλη να έχετε κάνει την απαραίτητη «αυτοψία» των γεγονότων και από τις δύο πλευρές, γιατί διαφορετικά θίγεται ανεπανόρθωτα η ανθρώπινη υπόστασή μου και το πιο σοβαρό γιατί εμπλέκονται δύο ανήλικα παιδιά.

Θα ήθελα να σεβαστείτε την από κοινού επιλογή μας να έχουμε άψογες επαγγελματικές σχέσεις, καθώς και μια ανθρώπινη επαφή που πάνω από όλα οφείλουμε απέναντι στα παιδιά μας ανεξάρτητα από το ότι ο καθένας έχει χαράξει το δικό του δρόμο στην προσωπική του ζωή” έγραφε η επιστολη που έστειλε η ηθοποιός στην εκπομπή ''Πρωϊνή Μελέτη”.
Με την κίνηση αυτή η γίνεται σαφές πως ο γάμος της, με τον Κωνσταντίνο Σκορδάλη έχει τελειώσει και πλέον η σχέση τους είναι καθαρά επαγγελματική. Διατηρούν βέβαια ήρεμες σχέσεις, καθώς ως γνωστόν έχουν αποκτήσει δυο παιδιά.
Με μεγάλο ενδιαφέρον θα περιμένουμε την απάντηση του Κωνσταντίνου Σκορδάλη, αφού εδώ και καιρό ισχυριζόταν πως δεν υπήρχε κανένα "σύννεφο" στο γάμο τους.
Πηγή: radar.gr
Από το Blogger.